یاسین

معرفی عناصر تهاجم فرهنگی

یاسین

معرفی عناصر تهاجم فرهنگی

۲۰دی

 جنگ نرم دشمنان بر علیه نظام و اسلام، مدتهاست که آغاز شده و هر روز از راههای مختلف و جدید ادامه دارد، باشد تا با افشای سوابق بعضی از آنها پی به پشت پرده این شبکه های ضد فرهنگی و اسلامی برده و برای مردم عزیز و بیدارمان، مفید فایده باشد. در این مطلب به معرفی دتندر کاران شبکه صهیونیستی من و تو پرداخته ام .




عوامل تهیه کننده تلویزیون من و تو:

 

 

سالومه سیدنیا یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه ضد فرهنگی «من و تو»  است. وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه آکسفورد و همچنین دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان است. سالومه سیدنیا قبل از خروج از کشور در روزنامه های زن و ایران ( در زمان اصلاح طلبان ) و همچنین شبکه بی بی سی فارسی کار کرده است. وی در دوران اصلاح طلبان ، مدیر روابط عمومی «خانه سینما تیر» بوده است.

 سالومه هم اکنون مجری برنامه سالی تاک می باشد.


ساناز قاضی زاده خبرنگاری 26 ساله است که در رشته دیجیتال مدیا در دانشگاه متروپولیتن لندن تحصیل می کند. او از هفده سالگی کار را در تحریریه های تهران آغاز کرده است. ساناز خبرنگاری را با صفحه های فرهنگی و هنری خبرگزاری «میراث فرهنگی» و «روزنامه همشهری» شروع کرد. همزمان دوره روزنامه نگاری مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها را زیر نظر روزنامه نگاران و کارشناسان مطبوعاتی ایران گذراند.

 او می گوید که این دوره به من کمک کرد تا از تجربه های اساتید مسلم روزنامه نگاری ایران همچون یونس شکر خواه، علی اکبر قاضی زاده، کامبیز نوروزی، حسن نمک دوست تهرانی، حسین قندی، فریدون صدیقی، احمدرضا دالوند، زنده یاد بهمن جلالی و بسیاری دیگر از این عزیزان برای پیشرفت در تهیه گزارش و خبر استفاده کنم.

او گاهی به عنوان خبرنگار آزاد و گاهی به عنوان عضو ثابت با تحریریه های شرق، همشهری, اعتماد ملی و ...)عمدتا اصلاح طلب) همکاری کرده است. تعطیلی روزنامه ها و همزمان روزنامه نگاری در حوزه فرهنگ و هنر او را به ایجاد ارتباط نزدیک با هنرمندان علاقه مند کرد تا اینکه در خانه هنرمندان ایران، فرهنگسرای نیاوران ، موسسه فرهنگی هنری ماه مهر و نگارخانه والی مشغول به کار شد و حوزه هنر را از نزدیک دنبال کرد.

در سال 2007 نیز پروژه «آی لرن» بی بی سی ورد سرویس تراست را به پایان رساند و با مجله کارگاهی این گروه با نام «زیگزاگ» در تهیه گزارش های هنری آنلاین و صوتی همکاری کرد و از نزدیک با کار در رادیو آشنا شد. سال 2008 برای ادامه تحصیل در رشته دیجیتال مدیا به لندن آمد و در سپتامبر 2009 به عنوان مربی، هدایت آخرین گروه پادکست زیگزاگ را برعهده گرفت که در آن به خبرنگاران جوان افغان و ایرانی تهیه پادکست رادیویی را آموزش می داد.

همزمان به دلیل تجربه اش در حوزه فرهنگی و اجتماعی به عنوان خبرنگار آزاد برای سایت جدید آنلاین گزارش های مالتی مدیا تهیه می کرد. او به کار در حوزه فرهنگی و اجتماعی علاقه بسیاری دارد. ساناز با «من و تو» در «اتاق خبر» همکاری می کند.

                                                                                                                                           

آرمین قبادی پاشا از سال ۱۳۷۵، کار در مطبوعات را شروع کرد و به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و هنر و خبرنگار هنری و ورزشی با نشریات مختلف از جمله ایران ویج،بامداد نو،گزارش،هدف،مهر،فیلم و سینما،ایران جمعه، پیام آور،خبر ورزشی،صدای عدالت جمعه، خواندنی ... همکاری داشت. از سال ۱۳۷۹ با ساخت فیلم کوتاه کار در سینما را شروع کرد و در "اعتراض" اثر مسعود کیمیایی فیلمبردار پشت صحنه بود اما پس از آن به ساخت فیلم مستند رو آورد که حاصل آن ساخت ۱۱فیلم کوتاه و مستند بوده است.

آرمین در طی‌ این سالها به طور همزمان کار در عرصه مطبوعات و سینما را ادامه داد و در کارگاه فیلمسازی عباس کیارستمی با موضوع فرش که تابستان ۱۳۸۵ در کاخ سعد آباد برگزار شد،به عنوان یکی‌ از هنرجویان حضور داشت و دو فیلم کوتاه با موضوع فرش ساخت.آرمین سال۱۳۸۷به عنوان مجری و کارشناس در یک برنامه هنری،فرهنگی‌ با رادیو صدای آشنا همکاری داشت.

ا‌و از اعضای انجمن روزنامه نگارن ایران و فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران است.آخرین فیلم مستند وی که در انگلستان فیلمبرداری شد در مرحله تدوین قرار دارد و در حال حاضر باتلویزیون من و تو در "اتاق خبر" همکاری دارد.


آزاده حسینی از مجریان برنامه اتاق خبر شبکه "من و تو ۱" است. او ۲۶ سال دارد. آزاده لیسانس رشته علوم سیاسی را از دانشگاه تهران گرفته است .

در دوران دانشجوئی در تهران، در زمینه زنان و کودکان کار فعالیت کرده است. آزاده روزنامه نگاری را با دوره‌های آموزشی خبرنگاری بی‌بی سی فارسی شروع کرده و در ایران برای مجلات اینترنتی چون "زنستان" نگارش می کرده است. وی برای ادامه تحصیل به لندن رفت و آنجا فعالیت‌های خبرنگاری را بطور جدی دنبال کرد. آزاده به مدت یکسال خبرنگار اجتماعی و فرهنگی تلویزیون واشنگتن بود؛ وی بعد از آن نیز کار خود را  در "جدید آنلاین" به عنوان خبرنگار دنبال کرد و از اواخر تابستان همکاری خود را با تلویزیون "من و تو یک "شروع کرد .
امیرعلی محمدیان خراسانی یکی‌ از همکاران شبکه من وتو ی باشد، او اصالتا اهل مشهد است و دانشجو رشته عمران است .                                                                                                                         

پانته آ مدیری گوینده اتاق خبر تلویزیون من و تو است. پانته آ از افتتاح این تلویزیون در آبان 1389 با "من و تو" همکاری داشته است.

پانته آ مدیری متولد 1350 استان کرمانشاه محله فیض آباد است. محلهٔ فیض‌آباد یکی از قدیمی ترین محله های کرمانشاه و در نزدیکی یکی از پنج دروازه ورودی به شهر قرار داشته که در میان کرمانشاهیان به دروازهٔ یهودی‌ها معروف ‌است. طایفه مدیری از طوایف یهودی در کرمانشاه می باشد. پدر پانته آ، محسن مدیری از اعضای ساواک در دوران حکومت منحوس پهلوی بود که بعد از انقلاب 57 خانه نشین شد. پدر پانته آ مدیری [محسن مدیری]از لحاظ رتبه و جایگاه شغلی، شخص چهارم ساواک در کرمانشاه محسوب می شد، او از همکاران «حسین همدانیان» به شمار می رفت و کلیه کارهای اجرایی حسین همدانیان توسط اوانجام می گرفت.

پدر پانته آ مدیری از فعالان یهود در کرمانشاه بود؛ هر ماه بزرگان طوایف یهودی جمع شده و در خصوص فعالیت های قومی و مذهبی در کرمانشاه بحث می نمودند، در پایان نیز هر شخص به فراخور توان مالی که داشت مبلغی در راستای تقویت مذهب یهود پرداخت می کرد.

ضدیت پانته آ مدیری با نظام ج.ا.ا به فعالیت های پدرش باز می گردد، پدر وی «محسن مدیری» از اعضای ساواک در حکومت محمدرضا پهلوی بود که بعد از انقلاب به همراه خانواده اش به خارج از کشور گریخت. بدیهی است که بسیاری از امتیازاتی که خانواده مدیری به واسطه فعالیت در ساواک نصیب شان شده بود با پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر باد رفت و این مهم یکی از عوامل خشم و ضدیت پانته آ مدیری و دیگر کارمندان شبکه ضدفرهنگی من وتو [که سرنوشتی مشابه وی دارند] با نظام ج.ا.ا است .

پانته آ مدیری همزمان با فضای تشکیلاتی UFA در هلند آشنا شد. گروهی که بسیار بزرگتر و وسیع تر از تشکیلات ایران بود.  در واقع تشکیلات یهودیان فعال آزاد یک سرشاخه از تشکیلات گروه های یهودی به شمار می رفت. یکی از پروتکل های گروه UFA استفاده از هر وسیله ای برای به نتیجه رساندن تشکیلات بود.

 پانته آ در حین تحصیل به گروه های مختلف سیاسی و فرهنگی همکاری می کرد. در نهایت به علت صدای خوب و همچنین آشنایی کامل با زبان انگلیسی و هلندی به یکی از مسئولین رادیو زمانه معرفی شد. و به عنوان یکی از گویندگان رادیو زمانه در آمستردام هلند کار خود را آغاز کرد.

 رادیو زمانه از ۱۳ مرداد ۱۳۸۵ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرد. سردبیر این رادیو در حال حاضر، فرید حائری‌نژاد، از تهیه کنندگان پیشین در تلویزیون «سی.بی.سی» در کانادا و مدیر عامل «آرین د ولف» است. همزمان با تاسیس رادیو زمانه پانته آ مدیری به عنوان گوینده رادیو زمانه کار خود را آغاز کرد و بعد از یک سال به عنوان مسئول روابط عمومی رادیو زمانه انتخاب و منسوب شد.

قبل از همکاری با تلویزیون من و تو، پانته آ مجری برنامه های ادبی هنری و میزبان سیاستمداران متعددی در میزگردهای بین المللی و چند زبانی بوده. او دوبلر چندین برنامه تلویزیون "فارسی بی بی سی" و از گویندگان "رادیو زمانه" در آمستردام بوده است (رادیو زمانه از رسانه های معاند علیه ج.ا.ا است).

پریسا ساوجی مجری برنامه "زنان در من و تو" می باشد.

  پوریا 23 ساله از دست اندرکاران بخش خبر است. پوریا از سال 2007 لندن زندگی می کند، در حال حاضر دانشجوی فوق لیسانس مهندسی مکانیک و در دانشگاه برونل لندن تحصیل میکند. پوریا می گوید به مسائل خبری سیاسی علاقه دارد و از دوره ای که در ایران مشغول تحصیل بوده فعالیت دانشجوئی داشته و در مجلات دانشجوئی همکاری می کرده است .در بخش خبر پوریا به کار گویندگی خبر مشغول است.

 

تیام  ۲۵ ساله در استکهلم به دنیا آمده است، او قبلا در«Bebin Tv» فعالیت داشته و از تهیه کنندگان کنونی "من و تو۱"می‌باشد. تیام  برنامه ای با عنوان "بفرمایید شام"  را در تلویزیون من وتو کار کرده است که در حقیقت کپی بود از برنامه انگلیسی زبان آن.

 

رها اعتمادی ۲۵ ساله، یکی‌ از فعال ترین اعضای تلویزیون "من و تو ۱"که به کارهای مجری گری، تهیه کنندگی و کارگردانی مشغول است. رها اعتمادی تا به حال چندین برنامه درباره خاندان منحوس پهلوی تهیه و تولید کرده است که در حمایت محض از این خاندان جنایت کار است. او از فعالین فرقه ضاله بهائیت است و با ایجاد تشکیلات مختلف سعی در جذب ایرانیان مقیم انگلستان دارد.

رها اعتمادی  یا همان رها بنی اعتماد سیزدهم آبان ۱۳۶۳ در تهران در منطقه نیاوران  و در خانواده بسیار متعصب بهایی متولد شد. نام پدر او سهراب و مادرش سارا نام دارد. پدر او حسابدار بانک و مادرش خانه دار بود.

عموی رها اعتمادی (آرش) از نوکران و خدمتکاران دربار محمد رضا شاه پهلوی بود و به گفته سهراب (عموی رها اعتمادی) روزانه 10 ساعت از زندگی خود را در بهشت روی زمین (کاخ نیاوران) به کار و فعالیت مشغول بود. سام سرمدی متولد سال ۱۳۶۴از مجریان شبکه "من و تو" است. او دانشجوی رشتهٔ مدیریت و برنامه‌ریزی در یکی‌ از دانشگاههای لندن می‌باشد .

به گزارش LONDON EYE؛ سایت خبری "Argus” طی گزارشی، از تجاوز جنسی رها اعتمادی برنامه ساز و مجری شبکه من و تو به یک پسر 11  ساله خبر داد

این سایت خبری وابسته به کشور ولز (تحت حکومت بریتانیا) با عنوان "پیگیری پرونده تجاوز جنسی از سوی پلیس” ، نوشت:

پلیس مردی را به دلیل تجاوز جنسی شدیدی که در دانکستر انجام داده بود تحت تعقیب قرار داد. این ارگان دولتی پس از تجاوز جنسی به پسر بچه ای 11 ساله که در پنج شنبه 18 آپریل اتفاق افتاد، رها اعتمادی را تحت پیگرد قانونی قرار داد.

این گزارش که در سایت آمریکایی سی ان ان نیز منتشر گردیده است در ادامه توضیح داد:

"جک باتلر” در ساعت 10:50 صبح که در حال قدم زدن از "اشینفورت” به سمت "بروکسهوم” بود، این اتفاق ناگوار برای وی به وجود آمد .زمانی که این پسر در حال رفتن به خانه بود، دزدیده شد و به  صورت شدیدی مورد سوء استفاده جنسی رها اعتمادی قرار گرفت.

بعد از شکایت خانواده جک، پلیس رها اعتمادی را دستگیر کرد و با این وجود وی را به قید وثیقه آزاد کرد .


 سمیه عابدین زاده از مجریان دیگر تلویزیون ضد فرهنگی "من و تو" که مدعی دانستن فلسفه و اخلاق است، سمیه عابدین زاده است.وی دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی و فلسفه سیاسی است. او در برنامه ای در رابطه با فلسفه سیاست و اخلاق صحبت می کند و سعی دارد خود را دانشمند جلوه دهد ! سمیه عابدین زاده در زمینه موسیقی راک و متال که از مبتذل ترین موسیقی های رایج در غرب است، برنامه ویژه تهیه و تولید کرد که با عدم استقبال مخاطبان این شبکه مواجه شد. وی عضو رسمی یک گروه مبتذل متال در لندن است و برای این گروه خوانندگی می کند.

سمیه عابدین زاده معروف به  Somi Arianاست. 

 سیاوش یکی‌ از تهیه کننده های برنامهٔ اتاق خبر و یکی‌ از آهنگسازان تلویزیون، و یکی‌ از تهیه کننده ها و مجری های برنامهٔ سینمای "من و تو +" هست.سیاوش همچنین در میان بینندگان من وتو به زشت ترین مجری این تلویزیون شهرت دارد که علت آن طرز پوشش نامتعارف او در مقابل دوربین است.

ندا جناب از دیگر مجریان شبکه ضد فرهنگی " من و تو " ندا جناب است، وی دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد نجف آباد است که بعد از خروج از کشور به دوستان بهائی خود در لندن پیوست، برای اطلاع بیشتر از بیوگرافی ندا جناب به [اینجا] مراجعه کنید.

از نکات جالب این شبکه تلویزیونی وابسته به انگلیس ، آن است که علیرغم آنکه آنها هدف خود را از راه اندازی این شبکه، پخش موسیقی، فیلم و سرگرمی بیان کرده اند اما جدیدا قسمتهای مختلفی در حوزه سیاسی راه اندازی نموده اند که اخبار و تحلیل های پخش شده در روزهای اخیر، شباهت زیادی با شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی دارد. علاوه بر این ساخت مستندهای ویژه در حمایت از طیف های خاص ضدانقلاب (سلطنت طلبان) از دیگر فعالیت های عمده این شبکه می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۰
یاسین یاسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی